PNEUMATIKYPNEUMATIKY UKÁZAT VŠECHNY PNEUMATIKYUKÁZAT VŠECHNY PNEUMATIKY NAJDĚTE PRODEJCENAJDĚTE PRODEJCE

SVĚT MICHELIN

VÝVOJEM K TRVALÉ MOBILITĚ

VÝVOJEM K TRVALÉ MOBILITĚ

Od okamžiku, kdy byla společnost Michelin založena, bylo jejím hlavním cílem přispívat k mobilitě zboží a lidí a tím i k rozvoji celé společnosti. V obecném měřítku se snažíme uspokojit základné lidské potřeby socializace a objevování nových skutečností.

Michelin se ke každé oblasti svého působení staví zodpovědným způsobem. Tento přístup zahrnuje nesustálý vývoj efektivních řešení, která naplní očekávání a potřeby zákazníků a akcionářů. Naše cesta tedy respektuje přirozený vývoj společnosti spolu s ekonomicky úspěšnými aktivitami.

  • Každé rozhodnutí a každá aktivita společnosti Michelin jsou založeny na pěti následujících základních hodnotách:
  • Respekt vůči zákazníkovi
  • Respekt vůči společnosti
  • Respekt vůči akcionářům
  • Respekt vůči životnímu prostředí
  • Respekt vůči faktům

O SPOLEČNOSTI

O SPOLEČNOSTI

Cílem společnosti Michelin je zkvalitnit mobilitu v souladu se svými pěti hodnotami: respekt vůči zákazníkovi, respekt vůči společnosti, respekt vůči akcionářům, respekt vůči životnímu prostředí a respekt vůči faktům.

Michelin si udržuje přední postavení jak na trhu s pneumatikami*, tak ve službách spojených s cestováním. Díky svým technologickým znalostem, inovačním schopnostem, produktům a službám nejvyšší kvality a významným značkám je Michelin schopný uskutečňovat svou celosvětovou strategii a zvyšovat efektivnost ve všech oblastech svého působení.

Skupina Michelin ve faktech a číslech


Skupina Michelin ve faktech a číslech

111 700 zaměstnanců po celém světě

187 milionů vyrobených pneumatyk

13 milionů map a průvodců prodaných ve 2015

20,9
miliard EUR - čistý roční obrat

 

68 továren v 17 zemích


MICHELIN PO CELÉM SVĚTĚ

MICHELIN AROUND THE WORLD

Získejte všechny informace o skupině Michelin. Navštivte naše společné webové stránky.