PNEUMATIKYPNEUMATIKY UKÁZAT VŠECHNY PNEUMATIKYUKÁZAT VŠECHNY PNEUMATIKY RADYRADY

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

O 50% více kol a větší rychlost(1) díky technologiím vzešlým z vytrvalostních soutěží.

  • Léto
  • Závodní
CELKOVÉ HODNOCENÍ ZALOŽENÉ NA 271 příspěvků
Číst 271 příspěvků
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • NAHORU

VYBER PNEUMATIKY A NEJBLIŽŠÍ AUTO SALÓN

ZOBRAZIT VŠECHNY PNEUMATIKY.

VYHLEDAT PRODEJCE

VÝHODY


Více dnů na trati<sup>(1)</sup>
Více dnů na trati(1)


Větší odolnost a životnost na trati(1)


Kratší a vyrovnanější časy kol na suché trati(1)


Větší bezpečnost na mokrém povrchu<sup>(2)</sup>
Větší bezpečnost na mokrém povrchu(2)


Zvýšená přilnavost na mokru, která snižuje riziko aquaplaningu(2)

Galerie

Pneumatika vyvinutá pro okruhy a schválená pro použití na silnici
Technologie Track Longevity 2.0®
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, rekord v čase na kolo na Nürburgringu

TECHNOLOGIE


Technologie dlouhé závodní životnosti 2.0<sup>®</sup>
Technologie dlouhé závodní životnosti 2.0®

- Pomalejší opotřebení vnějšího ramene
- Vnější rameno zesílené speciální pryží vysoce odolnou vůči oděru
Pro větší odolnost / delší závodní životnost


Technologie dvousložkové směsi pryže
Technologie dvousložkové směsi pryže

- Dvě rozdílné směsi pryže na vnější a vnitřní straně běhounu
• Vnější strana: molekulární struktura elastomeru zaručuje výjimečnou přilnavost především v ostrých zatáčkách.
• Vnitřní strana: elastomer zvyšuje kontrolu nad řízením vozidla a přilnavost na mokrém povrchu.


Větší hloubka běhounu oproti předchozím generacím pneumatik Cup
Větší hloubka běhounu oproti předchozím generacím pneumatik Cup

O 20 %(2) větší hloubka běhounu
Přilnavost na MOKRU: Snížené riziko vzniku aquaplaningu a zvýšená bezpečnost na MOKRÉ vozovce

Rozměry a klasifikační třídy

Rozměry a klasifikační třídy

Šířka Výška Průměr Nosnosti Rychlosti Specifikace DOPORUČENÁ CENA MICHELINTato doporučená cena (cena s DPH) má pouze informativní charakter. Prodejce má právo si stanovit prodejní cenu zcela dle svého uvážení.
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB 3 825 Kč
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB 3 534 Kč
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB 4 402 Kč
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB 5 318 Kč
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB 6 704 Kč
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB 6 484 Kč
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB 6 484 Kč
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB 5 318 Kč
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL - - - 6 657 Kč
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB 8 007 Kč
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB 8 007 Kč
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB 8 007 Kč
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB 7 912 Kč
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB 7 912 Kč
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB 7 781 Kč
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB 8 013 Kč
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | RO1 E C 70dB 8 150 Kč
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB 5 544 Kč
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB 7 210 Kč
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB 7 341 Kč
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB 7 834 Kč
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB 6 359 Kč
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB 8 239 Kč
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB 8 049 Kč
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB 7 918 Kč
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB 7 918 Kč
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB 8 049 Kč
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB 8 049 Kč
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB 7 311 Kč
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB 9 482 Kč
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB 9 482 Kč
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB 8 542 Kč
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB 6 906 Kč
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB 8 757 Kč
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB 8 352 Kč
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB 8 352 Kč
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB 8 352 Kč
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB 7 597 Kč
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB 9 102 Kč
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 8 804 Kč
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 8 804 Kč
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 9 363 Kč
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 9 821 Kč
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB 9 821 Kč
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB 9 821 Kč
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | RO1 E C 73dB 9 821 Kč
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 10 565 Kč
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 10 172 Kč
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB 10 119 Kč
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB 9 244 Kč
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB 10 601 Kč
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB 10 601 Kč
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB 10 636 Kč
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB 11 624 Kč

HODNOCENÍ & PŘÍSPĚVKY

HODNOCENÍ & PŘÍSPĚVKY

CELKOVÉ HODNOCENÍ ZALOŽENÉ NA 271 příspěvků
4,5
/ 5
  • PŘILNAVOST & BRZDĚNÍ NA SUCHU
    90%
  • PŘILNAVOST & BRZDĚNÍ NA MOKRU
    80%
  • ŽIVOTNOST
    80%
Vlastníte tuto pneumatiku?
NAPSAT PŘÍSPĚVEK

2 Z 2

  • CELKOVÉ HODNOCENÍ
    1 5 5
    • PŘILNAVOST & BRZDĚNÍ NA SUCHU
      100%
    • PŘILNAVOST & BRZDĚNÍ NA MOKRU
      80%
    • ŽIVOTNOST
      80%
    Doporučil/a byste tuto pneumatiku?
    ANO
    Naprostá jistota na suchu.TOP třída. Den Tjekkiske Republik, Ledna 2, 2018 Nejlěpší pneu co jsem kdy měl na autě, na suchu absolutní jistota.Na mokru ujdou,ale na to nejsou určené-jsou to suché pneumatiky.
    |
    ROZMĚR PNEUMATIKY: 19
  • CELKOVÉ HODNOCENÍ
    1 3 5
    • PŘILNAVOST & BRZDĚNÍ NA SUCHU
      60%
    • PŘILNAVOST & BRZDĚNÍ NA MOKRU
      80%
    • ŽIVOTNOST
      NEHODNOCENO
      0%
    Doporučil/a byste tuto pneumatiku?
    ne
    Dobrá na výlety Den Tjekkiske Republik, Září 4, 2014 Vynikající pneumatika na klidnou jízdu na výlety po dobrém povrchu, tichá. Na suchu i mokru na rovné silnici drží, velice dobře brzdí. Strašně měkká, naprosto nevyhovující pro jízdu na tramvajových kolejích v Praze nebo ve vyjetých kolejích na asfaltovém povrchu - těžko udržitelná na silnici. Na otočení volantem reaguje nejdřív náklonem auta na opačnou stranu, až poté se dorovnává se stranovým překmitem. I když jsem trochu přehustil, stále to samé. Jízda v levém pruhu po uzavírkách na D1 s betonovými svodidly obtížná. Kruhové objezdy taky o hubu, opravdu musíte hodně zpomalit, jinak máte pocit, že driftujete.
    VOZIDLO: skoda Octavia
    |
    ROZMĚR PNEUMATIKY: 15
  • OSOBNÍ VOZIDLA
  • SUV - 4X4
  • DODÁVKY - KARAVANY
Loader

Zákonná ustanovení

(1)Ve srovnání s předchozí generací MICHELIN Pilot Sport Cup+. Interní testy uskutečněné v roce 2013 na trati Jerez u pneumatik 235/35 ZR 19 namontovaných na Porsche GT3 997.
(2)Test uskutečněný na pneumatikách MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generace), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generace) a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 u rozměru 235/35 ZR 19, s tlakem huštění 2,3 barů (33 psi), na 3mm vodním filmu, při teplotě 26 °C, v rychlosti 80 km/h a 110 km/h. Interní test technologického centra Michelin v Ladoux v roce 2013.

MICHELIN Pilot Sport CUP 2 est un pneu homologué pour un usage sur route qui a été optimisé spécifiquement pour une utilisation sur circuit en condition sol sec. Dans toutes conditions de sol mouillé, réduisez votre vitesse.
Pour des raisons de comportement, Le montage homogène de 4 pneus MICHELIN Pilot Sport Cup 2 est fortement recommandé.

Avant une utilisation intensive sur circuit

  • Contrôlez toujours l’état des pneus
  • Montez-les progressivement en température par quelques tours à vitesse modérée

Après une séance de circuit (Track Day)

  • Toujours contrôler l’état de vos pneus en conformité avec la législation et/ou le code de la route
  • Attendre le refroidissement des MICHELIN PILOT SPORT CUP 2i
  • Réajuster à froid la pression en conformité avec celle recommandée par le constructeur du véhicule -> Pression Route pour usage Route
  • S’ils ont été déconnectés, reconnectez à nouveau les systèmes de sécurité, d’aide à la conduite et de surveillance des pressions


CONSEILS DE GONFLAGE

  • UTILISATION ROUTE

    • Se conformer strictement aux pressions de gonflage recommandées par le constructeur du véhicule

  • UTILISATION CIRCUIT

    • IMPORTANT
      • Pour une séance circuit, commencer toujours avec les pressions UTILISATION ROUTE et opérer une mise en température progressive des MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 en conduisant à allure modérée
      • Après quelques tours de mise en chauffe, alors seulement ajuster, de façon minime, la pression de gonflage pour atteindre la pression optimale de fonctionnement
    • À CHAUD (Pneu chauds après mise en température progressive)
      • La pression de gonflage optimale de fonctionnement du MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 est comprise entre 2,3 bar (33 psi) et 2,7 bar (39 psi) à chaud, selon les véhicules et les circuits
      • Cependant, certains véhicules nécessitent même de fonctionner à une pression de gonflage encore supérieure
    • À FROID (Pneu froids)
      • Ne jamais descendre la pression de gonflage des MICHELIN PILOT SPORT CUP2 en dessous de 1,9 bar (28 psi)
      • Pour optimiser la longévité des pneus MI recommande fortement de gonfler à une pression à froid minimale comprise entre 2,0 bar (29 psi) et 2,4 bar (35 psi)

  • ATTENTION

    • Surveiller régulièrement l'état de vos pneumatiques.
    • Surveiller la hauteur de sculpture des MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 qui doit toujours être supérieure, en tous points, à 1,6 mm (atteinte des témoins d’usure)
    • Surveiller l’aspect des flancs extérieurs : Si vous constatez un début d'usure sur les flancs (effacement des marquages), cela signifie que la pression est trop basse -> Rajoutez au moins +0.2 bar (+ 3 psi) pour augmenter le grip et maximiser la durée de vie de vos pneumatiques
    • La meilleure performance (grip) s’obtient via le grip de la sculpture (bande de roulement) et en aucun cas en roulant sur les flancs

ATTENTION/CAUTION !
• En cas de non utilisation prolongée de ces pneus MICHELIN Pilot Sport Cup 2, démontez les du véhicule (avec leur roue), dégonflez les jusqu’à la moitié de leur pression de gonflage habituelle
• Stockez les dans un endroit propre, sec, à l’abri de la lumière, en conformité avec les conseils communiqués par Michelin et à des températures toujours supérieures à 0°C (32°F)
• Evitez d'utiliser, entreposer ou manipuler les pneus MICHELIN Pilot Sport Cup 2 à des températures ambiantes inférieures à -10°C (14°F). Dans ces conditions, les composants du pneumatique peuvent se dégrader entrainant des baisses de performances voire même conduire à des craquelures ou cassures dans les mélanges rendant le pneumatique impropre à l’usage
• N’utilisez jamais un pneu qui présente des cassures / craquelures / autres dommages sur la sculpture ou sur les flancs
• Lors d’une utilisation circuit intensive, des dommages peuvent survenir sur vos pneumatiques en cas de roulage prolongé ou trop fréquent sur les vibreurs qui délimitent la piste de certains circuits
• Aussi, il est nécessaire de procéder à un examen visuel de vos pneumatiques après chaque « run »
• Dans le cas de roulage prolongé ou trop fréquent sur les vibreurs, ou d’une sortie de piste, il est nécessaire de procéder à un examen plus approfondi des pneus. Dans ce cas, un démontage de vos pneumatiques des roues sera nécessaire pour examiner à la fois l’extérieur, mais aussi l’intérieur de vos pneumatiques