llp header image

DLOUHODOBÉ VÝKONY PNEUMATIK MICHELIN

Již desítky let Michelin nepřetržitě vyvíjí a zdokonaluje výkony svých pneumatik.

Tento náš závazek se projevuje i v naší nejnovější inovaci u pneumatiky MICHELIN Primacy 4 pneumatik řady MICHELIN CrossClimate, které zaručují bezpečnost od okamžiku, když jsou nové, až do jejich opotřebení(1).

PNEUMATIKY SE OPOTŘEBOVÁVAJÍ.
BEZPEČNOST MŮŽE ZŮSTAT STEJNÁ.

ZÁVAZEK MICHELIN

Pneumatiky MICHELIN zajišťují řidičům bezpečnost od okamžiku, kdy jsou nové, až do jejich opotřebení (1), díky nejnovějším inovacím -pneumatice MICHELIN Primacy 4 a pneumatikám řady MICHELIN CrossClimate.

VYVÁŽENÁ A VÍTĚZNÁ VOLBA PRO SPOTŘEBITELE

  • Šetřete čas i peníze tím, že vyměníte své pneumatiky až v okamžiku, kdy jsou plně opotřebené.
  • Snižte spotřebu paliva díky nižšímu valivému odporu.
  • Snižte svůj dopad na životní prostředí(2)

MICHELIN CrossClimate + : mobility on snow (English)

MICHELIN CrossClimate +

BEZPEČNOST OD OKAMŽIKU, KDY JE NOVÁ, AŽ DO JEJÍHO OPOTŘEBENÍ, BEZ OHLEDU NA POČASÍ (3)
Mobilita na sněhu od okamžiku, kdy je nová, až do jejího opotřebení (4)

michelin primacy 4 wet braking

michelin primacy 4 wet braking

MICHELIN Primacy 4

Mimořádná bezpečnost

Vynikající brzdné vlastnosti na mokrém povrchu (6) , když je nová i opotřebená  (5), díky technologiím EverGrip .

MICHELIN Alpin 6 - Braking on snow

MICHELIN Alpin 6

Bezpečná od prvního okamžiku až do jejího opotřebení (9), v náročných zimních podmínkách

Č. 1 v brzdění na sněhu, když dosáhne stanoveného limitu opotřebení(10).

Č. 1 v přilnavosti a záběru na sněhu, když dosáhne stanoveného limitu opotřebení(11).

NAŠE PŘÁNÍ OHLEDNĚ PNEUMATIK

K SOUČASNÉMU TESTOVÁNÍ NOVÝCH PNEUMATIK ZAVÉST POVINNÉ TESTOVÁNÍ PNEUMATIK BĚHEM JEJICH UŽÍVÁNÍ

Nevyměňujte své pneumatiky předtím, než dosáhnou zákonem stanovené minimální hloubky běhounu:

  • vyhnete se tak zbytečným výdajům se zachováním bezpečnosti a kvality
  • a chráníte tak životní prostředí.

Přestože legislativa ve většině zemí stanovuje minimální hloubku běhounu na 1,6 mm (7), někteří výrobci doporučují vyměnit pneumatiky při zbývající hloubce dezénu 3 mm.

Proto chceme bojovat s plánovaným omezením životnosti pneumatik.

our wish

our wish

llp desk environmental

NÁŠ ZÁVAZEK: OMEZIT DOPAD NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

Strategie společnosti Michelin je rozvíjet udržitelnou mobilitu tím, že se sníží dopad našich produktů a činností na životní prostředí.

VYPOČÍTALI JSME, CO BY PRO EVROPU ROČNĚ ZNAMENALO, POKUD BY SE VŠECHNY PNEUMATIKY POUŽÍVALY AŽ DO OKAMŽIKU ZÁKONEM STANOVENÉ MINIMÁLNÍ HLOUBKY BĚHOUNU 1,6 MM (7):.

Ušetřilo by se téměř 
1 2 8 
MILIONŮ
pneumatik(2) 

To znamená 
6,9 
miliard €(8) 
ušetřených na
NÁKLADECH řidičů 

To znamená ušetřených 
6,6 
MILIONŮ
tun emisí CO2(2) 

PRÁVNÍ INFORMACE

(1) U modelu MICHELIN PRIMACY 4, MICHELIN CrossClimate+ a MICHELIN CrossClimate SUV převyšují výkony jak u nových pneumatik, tak u částečně opotřebených pneumatik (Pneumatiky opotřebené na stroji -broušené- do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f. ) limity evropského nařízení R117 z hlediska přilnavosti na mokrém povrchu.

(2) O 128 milionů pneumatik v Evropě více a o 6,6 milionů tun emisí CO2 více při předčasné výměně pneumatik. Technický dokument, 27. 9. 2016, „Suroviny, spotřeba paliva a emise CO2 související s předčasnou výměnou pneumatik pro osobní vozidla“.  Interní výpočty na základě testů uskutečněných v technologickém centru v Ladoux ve Francii.

(3) U modelu 205/55 R16 91H MICHELIN CROSSCLIMATE+ převyšují výkony jak u nových pneumatik, tak u částečně opotřebených pneumatik (Pneumatiky opotřebené na stroji -broušené- do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f.) limity evropského nařízení R117 z hlediska přilnavosti na mokrém povrchu.

(4) Testy uskutečněné v červenci 2016 na žádost společnosti Michelin časopisem TestWorld na pneumatikách s rozměrem 205/55 R16 na vozidle VW Golf 7. V porovnání s pneumatikami GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 and PIRELLI Cinturato All Season. Opotřebená pneumatika má hloubku běhounu 2,1 mm.

(5) U modelu 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 převyšují výkony jak u nových pneumatik, tak u částečně opotřebených pneumatik (Pneumatiky opotřebené na stroji -broušené- do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f.) limity evropského nařízení R117 z hlediska přilnavosti na mokrém povrchu.

(6) Test brzdění na mokru z rychlosti 80 km/h do rychlosti 20 km/h uskutečněný v červnu a červenci 2017 na žádost společnosti Michelin organizací TÜV SÜD na pneumatikách s rozměrem 205/55 R16 91V obutých na vozidle VW Golf 7. Test porovnával pneumatiku MICHELIN PRIMACY 4 s konkurenčními pneumatikami CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE a PIRELLI CINTURATO P7 BLUE.

(7) S ohledem na pravidelné opotřebení vašich pneumatik a soulad s doporučeními výrobců pneumatik a vozidel. V případě pochybností se obraťte na odborníka. Směrnice Rady 89/459/EHC

(8) Údaje ze zprávy Ernst & Young nazvané "Pas de fatalité a l’obsolescence programmée" (květen 2017).

(9) Jak nová, tak opotřebená pneumatika MICHELIN ALPIN 6, rozměr 205/55 R16 91H, prokazuje přilnavost na mokrém povrchu nad limitem evropského nařízení R117. 3PMSF certifikace, když je nová, a vynikající záběr na sněhu, když je opotřebená. Testy akcelerace a záběru na sněhu uskutečněné v prosinci 2017 organizací TÜV SÜD. Pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f. Za všech okolností je třeba respektovat platnou místní legislativu týkající se zimních pneumatik.

(10) Test brzdění na sněhu, který v době od prosince 2017 do ledna 2018 uskutečnila na žádost společnosti Michelin organizace TÜV SÜD Product Service, na pneumatikách s rozměrem 205/55 R16 91H obutých na voze VW Golf 7. Test porovnával pneumatiky MICHELIN Alpin 6 s konkurenčními pneumatikami CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter a NOKIAN WRD4. Stanovený limit opotřebení označuje pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f. Za všech okolností je třeba respektovat platnou místní legislativu týkající se zimních pneumatik.

(11) Test akcelerace a záběru na sněhu, který v prosinci 2017 uskutečnila na žádost společnosti Michelin organizace TÜV SÜD Product Service, na pneumatikách s rozměrem 205/55 R16 91H obutých na voze VW Golf 7. Test porovnával pneumatiky MICHELIN ALPIN 6 s konkurenčními pneumatikami CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter a NOKIAN WRD4. Stanovený limit opotřebení označuje pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f. Za všech okolností je třeba respektovat platnou místní legislativu týkající se zimních pneumatik.
 

 

Potřebujete další pomoc?