MICHELIN
CrossClimate+
  • Pneumatiky pro osobní vozidla
  • Celoroční

    Celoroční

  • 3PMSF

    3PMSF

  • Bláto a sníh

    Bláto a sníh

  • Vhodné pro elektromobily

    Vhodné pro elektromobily

20 očet velikostí k dispozici

MICHELIN CROSSCLIMATE+

  • Pneumatiky pro osobní vozidla

  • Celoroční

    Celoroční

  • 3PMSF

    3PMSF

  • Bláto a sníh

    Bláto a sníh

  • Vhodné pro elektromobily

    Vhodné pro elektromobily

Vyrobená pro dlouhotrvající bezpečnost v každém počasí

  • Celoroční silniční pneumatika zajišťující vysokou úroveň bezpečnosti v každém počasí
  • Vynikající přilnavost na suchém i mokrém povrchu(2)(3)
  • Vynikající bezpečnost a záběr na sněhu s certifikací pro užití v zimě(3PMSF) (4)
  • Velice dlouhá životnost díky dlouhotrvajícím výkonům(1) a vysokému kilometrovému výkonu(5)

Vynikající brzdný výkon na suchu a mokru pro bezpečnou a bezstarostnou jízdu po celý rok(2)(3)

Speciální tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami optimalizují přilnavost a brzdný výkon na suché vozovce. Inovativní pružná směs pryže zajišťuje maximální přilnavost k mokrému povrchu bez ohledu na okolní teplotu. Pneumatika tak vám i vašim spolucestujícím zajišťuje bezstarostně bezpečnou a komfortní jízdu.

benfit1

Certifikovaná pro záběr a bezpečnost na sněhu(4)

Dezén MICHELIN do písmene V a samoblokující se 3D lamely zaručují maximální záběr a brzdný výkon na sněhu po celou dobu životnosti pneumatiky, takže se na pneumatiku můžete spolehnout, ať už v zimě jedete po horských cestách nebo po dálnici. Certifikovaná pro užití na sněhu(3PMSF)(4).

4w 324 tire michelin crossclimate plus en us product in context signature 16 slash 9

Velice dlouhá životnost (5)

Vysoká tuhost dezénu prodlužuje životnost pneumatiky. Celoroční pneumatika MICHELIN CrossClimate + poskytuje o 28 % vyšší kilometrový výkon, což znamená jeden rok jízdy navíc v porovnání s průměrem u konkurenčních pneumatik(6).

benfit3

Trvale vysoká úroveň bezpečnosti od prvního do posledního kilometru(1)(3)

Nejvyspělejší technologie MICHELIN EverGrip  v sobě propojují lamely zakončené ve tvaru kapky s celohloubkovými lamelami a speciální směsí pryže s příměsí siliky pro maximální bezpečnost a dlouhotrvající výkony po celou dobu životnosti pneumatiky(1)(3). To pneumatiku MICHELIN CrossClimate + odlišuje od ostatních.

benfit4
170517_Bibendum_Bienvenue_vectorisation_02
MICHELIN
crossclimate+
0/5
★★★★★
★★★★★
Celkové hodnocení vycházející z počtu 0 hodnocení
Collected By
G1nmh
10. března 2024
3 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
4. listopadu 2020
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Přeložit toto hodnocení

I've generally been happy with these, but as they've aged (now 3 years 3 months, 24k miles) they seem to have got increasingly noisy at speeds over 50mph, and especially at motorway speeds. They were awful on French autoroutes in the summer. In general they've been very reassuring in winter and muddy (eg grassy car park) conditions. They do pick up stones as the tread is quite open.

Getting very noisy after 20k miles

Collected By
Brett000000
3. prosince 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
17. listopadu 2022
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Přeložit toto hodnocení

No longer have a commute so I sold my awd wagon and bought a Japanese subcompact. I immediately looked for new tires. Unfortunately CC2 is unavailable in the size I need for this car, but I found a set of CC ’s with a very recent date code for less than $400 shipped. I put them on last November and I’ve been satisfied with them. For the price I can’t complain at all. This region sees frigid cold in winter and these tires are actually usable. I’m certainly not driving out of town during a blizzard, but that’s my fault for my choice of car rather that of the tires. These excel, as advertised, in mild winter weather with excellent performance on fresh snow and slush. I only have about 7k miles on them so it should go without saying, but there’s zero wear. I’ve previously had Nokian WRG4’s and we just put some on my dad’s car, but only because they were on sale vs the CC2 cost. Having said that, we put the CC2’s on my parents’ SUV. I think I’m sold on the CC line.

Northern Minnesota approved

Collected By
jdkn3451
2. listopadu 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
1. ledna 2020
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Přeložit toto hodnocení

I installed my first cross climates 4 years ago, and after 4 years and 50000 miles I'm only replacing them with new cross climates as they're beginning to crack slightly due to their age! The tyres have always gripped including very wet, ice and snow and extreme heat!

4 years and 50000 miles and only 2 mm of tread gone

Collected By
Mrs Taylor
26. června 2022
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Přeložit toto hodnocení

I Have A Toyota Yaris There Are Brilliant in Mud And Snow I Go Down A Muddy Field And Its Brilliant And Good In Sludge And Good For 4x4s And Hatchbacks And Good On Front Wheel Drive Cars And Good On Mud And Sand

Michelin Crossclimate

Collected By
Glory Bee
9. června 2022
2 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Přeložit toto hodnocení

Purchased 4 x Cross Climates fitted Nov 18 - covered 21k in 3.5 years. Side walls have all cracked. I live in Cheshire not the Riveara ? There is no legal mention of this occurring to tyres WHY NOT ? low miles but used frequently. Only a five year test to be performed as advised by Michellin . "Performance that lasts allegedly, longevity , robustness" sales words used. Merc engineers advised me that not safe on my E class - I have been advised not to take my car to Germany Lorrach & use on autobahns. Whos paying the £600 to replace these failed tyres ? I await my litigation claim , mean while please note this is the first time in 40 years of driving Ive encountered this fault. Just heads up to others to avoid this mess either way. Honest impartial review. I do like the tyres safety , confidence level etc. Now all gone to cat turd.

MISLEADING SAFETY INFO - AVOID AVOID AVOID

20 rozměrů k dispozici u pneumatiky MICHELIN CrossClimate+

Fits your vehicle

MICHELIN CrossClimate+ 145/60R13 66T

D
C
68 dB

OZNAČOVÁNÍ

Třída palivové účinnosti

D

Třída přilnavosti na mokru

C

Třída vnější hlučnosti

68 dB

Šířka

145

Výška

60

Průměr

13

Nosnosti

66

Rychlosti

T

Specifikace

3PMSF

PRÁVNÍ INFORMACE

(1) U modelu 205/55 R16 91H MICHELIN CROSSCLIMATE+ převyšují výkony jak u nových pneumatik, tak u opotřebených pneumatik (pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f) limity evropského nařízení R117 z hlediska přilnavosti na mokrém povrchu, které jsou stanovené jak pro „sněhové“, tak pro „standardní“ kategorie pneumatik. 

(2) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ se umístila na druhém místě v brzdění na suchu v porovnávacím testu pneumatik s rozměrem 195/65 R15, který 27. září 2019 zveřejnil časopis AutoBild. 

(3) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ spadá v evropské klasifikační kategorii přilnavosti na mokru do třídy B.

(4) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ je certifikována pro užití ve sněhových podmínkách (značení 3PMSF). Pro získání certifikace 3PMFS musí pneumatika prokázat stanovenou úroveň bezpečnosti a mobility na sněhu.

(5) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ získala první místo z hlediska kilometrové životnosti ve srovnávacím testu, který uskutečnil časopis AutoBild na pneumatikách s rozměrem 195/65 R15 a který byl publikován 27. září 2019. 

(6) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ prokázala o 17011 km delší životnost, než byl průměr u konkurenčních pneumatik ve  srovnávacím testu, který uskutečnil časopis AutoBild na pneumatikách s rozměrem 195/65 R15 a který byl publikován 27. září 2018. Průměrná vzdálenost, kterou vozidlo ujede za rok: 13 194 km, tj. 1 099 km za měsíc. Studie Insee 2017 pro Francii (https://www.insee.fr/fr/statistiques/2045167)

(7) Zdroj = Sell-out prodeje celoročních osobních pneumatik GFK (všechny kvalitativní kategorie) - Období: 01/2018 až 12/2018.