(1) Čas na kolo – Externí testy, které na žádost Michelinu uskutečnilo v květnu 2017 testovací centrum DEKRA na pneumatikách s rozměrem 235/35-19 a 305/30-19, obutých na vozidle Porsche 911 GT3
(2) . Rozdíl v průměrném čase na kolo na trati Charade (Francie); porovnání pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumatikami PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R a TOYO Proxes R888 R.
(3) Odolnost na trati – Externí testy, které na žádost Michelinu uskutečnilo v květnu 2017 testovací centrum DEKRA na pneumatikách s rozměrem 235/35-19 a 305/30-19, obutých na vozidle Porsche Carrera S. Rozdíl v počtu kol ujetých bez poškození pneumatiky na trati Charade (Francie); porovnání pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumatikami PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R a TOYO Proxes R888 R.
(4) Vyrovnanost časů na kolo – Externí testy, které na žádost Michelinu uskutečnilo v květnu 2017 testovací centrum DEKRA na pneumatikách s rozměrem 235/35-19 a 305/30-19, obutých na vozidle Porsche Carrera S. Vyrovnanost časů na kolo v počtu kol na trati Charade (Francie); porovnání pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumatikami PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R a TOYO Proxes R888 R.
DOPORUČENÍ OHLEDNĚ UŽÍVÁNÍ
- MICHELIN Pilot Sport Cup 2 & MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* jsou semi-slick pneumatiky uzpůsobené speciálně pro užití na suchých tratích. Verze MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R je optimalizovaná pro extrémní výkony na suchých závodních tratích.
- Na mokré trati či silnici se vyskytuje riziko aquaplaningu, které je společné pro všechny semi-slick pneumatiky, zvláště pak pro pneumatiky, které jsou z velké části opotřebené. Na mokrých vozovkách proto jezděte opatrně a se sníženou rychlostí. Zároveň se vždy ujistěte, že jsou zapojeny asistenční systémy vozidla. Tyto pneumatiky nicméně splňují zákonné požadavky pro užití na dálnicích a veřejných komunikacích v těch zemích, ve kterých jsou prodávány.
- Pro optimální ovladatelnost na trati i na silnici je výrazně doporučena montáž sady 4 pneumatik.
- Doplňující informace pro užití pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: Pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R je speciální pneumatika pro extrémní suché podmínky. Proto potřebuje zahřívací fázi, srovnatelnou se závodními pneumatikami, aby bylo zajištěno dosažení jejích optimálních výkonů.
UPOZORNĚNÍ
- Pokud nejsou pneumatiky delší dobu používány, demontujte je z vozidla (namontované na ráfcích) a při skladování snižte jejich tlak huštění na polovinu jeho normální hodnoty.
- Pneumatiky skladujte na čistém, suchém místě, mimo dosah přímého slunečního záření a zdroje ozónu (elektrické nástroje a materiály/chemikálie) při teplotě vyšší než 0 °C (32 °F), v souladu s informacemi, které Michelin uvádí v technické dokumentaci nebo na internetových stránkách.
- Nepoužívejte a neskladujte pneumatiky při okolní teplotě nižší než -10 °C (14 °F), ani s nimi v takových podmínkách nemanipulujte.
- V takových podmínkách se mohou znehodnotit jednotlivé složky pneumatiky, následkem čehož mohou být snížené výkony pneumatiky či praskání nebo poškození pryže.
- Nikdy nepoužívejte pneumatiku, která je na bočnicích či běhounu popraskaná či jinak poškozená. V případě pochybností se obraťte na technického zástupce Michelinu.
- Pokud jsou pneumatiky dlouhodobě užívány na závodních okruzích intenzivním způsobem, mějte prosím na paměti, že může dojít k jejich poškození či k poškození jejich kostry v důsledku pravidelného kontaktu s krajnicemi.
- Po každé jízdě na trati se doporučuje provést vizuální kontrolu pneumatik předtím, než se opět vrátí na okruh.
- V případě intenzivnějšího kontaktu s krajnicemi se rovněž doporučuje demontovat pneumatiku z ráfku a zkontrolovat její vnitřní část a nechat ji zkontrolovat odborníkem, který vyloučí případné poškození vnější i vnitřní části pneumatiky.
NASTAVENÍ GEOMETRIE, NAPŘÍKLAD ODKLON KOL
- Na trati může být nastavení geometrie (především odklon kol) upraveno s cílem dosáhnout širší stopy pneumatiky, aby se zvýšila rychlost a přilnavost v zatáčkách a zároveň snížila míra opotřebení vnějšího ramene pneumatiky.
- Pro optimální výsledky na trati by měl být záporný odklon nastaven mezi -1,5° & -3°, v závislosti na trati a typu vozidla. Záporný odklon nikdy nesmí přesáhnout -4°.
- Při užití na silnici musí být odklon upraven podle doporučení výrobce vozidla. Jen tak může být zaručena dobrá ovladatelnost a správné jízdní vlastnosti jak vozidla, tak pneumatik.
* Funkce Connect – Pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect jsou již připraveny pro řešení senzorů namontovaných na pneumatikách, která jsou kompatibilní s VDA, díky předinstalované technologii Rubber Tire Mount. V každém případě si Michelin přeje upozornit potenciální kupce pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect, že je třeba zkontrolovat dostupnost řešení senzorů namontovaných na pneumatikách a také jejich kompatibilitu se standardem VDA. Pro vaši informaci řešení MICHELIN Track Connect, které zahrnovalo senzory namontované na pneumatikách kompatibilní s VDA, bylo ke dni 31. 3. 2023 ukončeno. Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte svého prodejce.