michelin pilot sport cup 2 background

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Pneumatiky pro osobní vozidla

O 50 % VÍCE KOL A VĚTŠÍ RYCHLOST(*) DÍKY TECHNOLOGIÍM ŠITÝM NA MÍRU VYTRVALOSTNÍM ZÁVODŮM

  • léto

VÝHODY

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 argument 1 Pneumatiky

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 argument 1 Pneumatiky

Více dnů na trati(*)

Větší odolnost a životnost na trati(*)

Michelin Pilot Sport Cup 2

Kratší a vyrovnanější časy kol na suché trati(*)

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 argument 3 Pneumatiky

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 argument 3 Pneumatiky

Větší bezpečnost na mokrém povrchu(**)

Zvýšená přilnavost na mokru, která snižuje riziko aquaplaningu(**)

GALERIE

Michelin Pilot Sport Cup 2

Pneumatika vyvinutá pro okruhy a schválená pro použití na silnici

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 - TRACK LONGEVITY

Technologie Track Longevity 2.0®

Porsche918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57 @ Nürburgring lap time record [Full video]

Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, rekord v čase na kolo na Nürburgringu

TECHNOLOGIE

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 technology 1 Pneumatiky

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 technology 1 Pneumatiky

Technologie dlouhé závodní životnosti 2.0®

- Pomalejší opotřebení vnějšího ramene
- Vnější rameno zesílené speciální pryží vysoce odolnou vůči oděru
Pro větší odolnost / delší závodní životnost

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 technology 2 Pneumatiky

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 technology 2 Pneumatiky

Technologie dvousložkové směsi pryže

- Dvě rozdílné směsi pryže na vnější a vnitřní straně běhounu
• Vnější strana: molekulární struktura elastomeru zaručuje výjimečnou přilnavost především v ostrých zatáčkách.
• Vnitřní strana: elastomer zvyšuje kontrolu nad řízením vozidla a přilnavost na mokrém povrchu.

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Pneumatiky

Vozy Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Pneumatiky

Větší hloubka běhounu oproti předchozím generacím pneumatik Cup

O 20 %(2) větší hloubka běhounu
Přilnavost na MOKRU: Snížené riziko vzniku aquaplaningu a zvýšená bezpečnost na MOKRÉ vozovce

Co říkají ostatní
lidí, kteří by tuto pneumatiku doporučili
4.53/5
★★★★★
★★★★★
Celkové hodnocení vycházející z počtu 156 hodnocení
Vlastníte tuto pneumatiku?
Napsat hodnocení
156 hodnocení
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Ausgeklügeltes Reifen-Profil mit bester Traktion, wenn auf Temperatur gebracht!

Mr.T. - 16. duben 2020

Unschlagbarer Reifen bei Temperaturen über 20 Grad - nicht nur auf dem Track, sondern auch als Straßenreifen, u.a. gefahren auf einem W211 E63, sowie auch auf einem W211 E500. Kein spürbarer Traktionsverlust beim Durchladen, daher auch eine uneingeschränkte Kaufempfehlung!

Přeložit toto hodnocení
  • Bremsen und Grip auf trockener Fahrbahn
  • Langlebigkeit
  • Bremsen und Grip auf nasser Fahrbahn
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Perfecte, dar nu pentru drumurile noastre

Mihai - 20. březen 2020

Sunt anvelope foarte bune, nu sunt zgomotoase, prinde virajele excelent. Din pacate, drumurile noastre mai mult strica anvelopele.

Přeložit toto hodnocení
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Rundum zufrieden mit den Cup2 auf meinen Autos

HA82 - 24. únor 2020

Ich fahre aktuell den Michelin Cup2 auf meinem Nissan Nismo GT-R, hauptächlich bei schönem Wetter auf der Landstraße und Autobahn. Ich bin in Sachen Grip und Verschleiß sehr begeistert und würde den Reifen sofort wieder kaufen. Auf meinem BMW M3 fahre ich ebenfalls den Cup2, hauptsächlich bei Trackdays und im Rennstreckenbetrieb, auch hier bin ich sehr zufrieden und werde dieses Jahr noch einige Sätze kaufen.

Přeložit toto hodnocení
  • Bremsen und Grip auf trockener Fahrbahn
  • Langlebigkeit
  • Bremsen und Grip auf nasser Fahrbahn
Vlastníte tuto pneumatiku?
Napsat hodnocení

Je tato pneumatika vhodná pro vaše vozidlo?

Počet velikostí k dispozici pro tuto pneumatiku: 41

Ráfek

18''
19''
20''
21''
245/35 ZR18 (92Y) XL
Šířka 245
Výška 35
Průměr 18
Nosnosti 92
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

E

070dB

235/35 ZR19 (91Y) XL N0
Šířka 235
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 91
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

245/35 ZR19 (93Y) XL N0
Šířka 245
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 93
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

C

070dB

245/35 ZR19 (93Y) XL ★
Šířka 245
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 93
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku BMW MOTORSPORT (M135i, M3, M5, M6, Series 1M, Z4M)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

070dB

245/35 ZR19 (93Y) XL MO1
Šířka 245
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 93
Rychlosti (Y)
Homologovány pouze pro značku MERCEDES SL65 AMG
OZNAČOVÁNÍ

E

C

070dB

255/35 ZR19 (96Y) XL MO1
Šířka 255
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 96
Rychlosti (Y)
Homologovány pouze pro značku MERCEDES SL65 AMG
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

265/35 ZR19 (98Y) XL MO1
Šířka 265
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 98
Rychlosti (Y)
Homologovány pouze pro značku MERCEDES SL65 AMG
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

265/35 ZR19 (98Y) XL
Šířka 265
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 98
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

265/35 ZR19 (98Y) XL MO
Šířka 265
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 98
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku MERCEDES
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

265/35 ZR19 (98Y) XL ★
Šířka 265
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 98
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku BMW MOTORSPORT (M135i, M3, M5, M6, Series 1M, Z4M)
OZNAČOVÁNÍ

E

E

071dB

265/35 ZR19 (98Y) XL ★ DT
Šířka 265
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 98
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku BMW MOTORSPORT (M135i, M3, M5, M6, Series 1M, Z4M)
Specifikace DT
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

265/40 ZR19 (102Y) XL
Šířka 265
Výška 40
Průměr 19
Nosnosti 102
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

275/35 ZR19 (100Y) XL MO
Šířka 275
Výška 35
Průměr 19
Nosnosti 100
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku MERCEDES
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

305/30 ZR19 (102Y) XL N0
Šířka 305
Výška 30
Průměr 19
Nosnosti 102
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

325/30 ZR19 (105Y) XL N0
Šířka 325
Výška 30
Průměr 19
Nosnosti 105
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

345/30 ZR19 (109Y) XL
Šířka 345
Výška 30
Průměr 19
Nosnosti 109
Rychlosti ZR(Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

072dB

245/30 ZR20 (90Y) XL
Šířka 245
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 90
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

070dB

245/30 ZR20 (90Y) XL AO
Šířka 245
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 90
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku AUDI
OZNAČOVÁNÍ

E

E

070dB

245/30 ZR20 (90Y) XL RO1
Šířka 245
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 90
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku AUDI QUATTRO (A5, S5, RS4, RS6, TT, R8)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

070dB

245/35 ZR20 (95Y) XL N1
Šířka 245
Výška 35
Průměr 20
Nosnosti 95
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

E

070dB

245/35 ZR20 (95Y) XL K1
Šířka 245
Výška 35
Průměr 20
Nosnosti 95
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku FERRARI
OZNAČOVÁNÍ

E

C

070dB

245/35 ZR20 (95Y) XL K2
Šířka 245
Výška 35
Průměr 20
Nosnosti 95
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku FERRARI
OZNAČOVÁNÍ

E

E

071dB

265/35 ZR20 (99Y) XL N2
Šířka 265
Výška 35
Průměr 20
Nosnosti 99
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

265/35 ZR20 (99Y) XL J
Šířka 265
Výška 35
Průměr 20
Nosnosti 99
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku JAGUAR
OZNAČOVÁNÍ

E

C

071dB

285/30 ZR20 (99Y) XL MO1
Šířka 285
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 99
Rychlosti (Y)
Homologovány pouze pro značku MERCEDES SL65 AMG
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

285/30 ZR20 (99Y) XL ★
Šířka 285
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 99
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku BMW MOTORSPORT (M135i, M3, M5, M6, Series 1M, Z4M)
OZNAČOVÁNÍ

E

E

073dB

295/30 ZR20 (101Y) XL MO
Šířka 295
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 101
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku MERCEDES
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

295/30 ZR20 (101Y) XL N1
Šířka 295
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 101
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

E

073dB

305/30 ZR20 (103Y) XL K1
Šířka 305
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku FERRARI
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

305/30 ZR20 (103Y) XL N1
Šířka 305
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

E

073dB

305/30 ZR20 (103Y) XL MO
Šířka 305
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku MERCEDES
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

305/30 ZR20 (103Y) XL AO
Šířka 305
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku AUDI
OZNAČOVÁNÍ

E

E

073dB

305/30 ZR20 (103Y) XL J
Šířka 305
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku JAGUAR
OZNAČOVÁNÍ

E

E

073dB

305/30 ZR20 (103Y) XL K2
Šířka 305
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku FERRARI
OZNAČOVÁNÍ

E

E

074dB

325/25 ZR20 (101Y) XL
Šířka 325
Výška 25
Průměr 20
Nosnosti 101
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

325/30 ZR20 (106Y) XL MO
Šířka 325
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 106
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku MERCEDES
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

325/30 ZR20 (106Y) XL
Šířka 325
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 106
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

E

074dB

345/30 ZR20 (106Y)
Šířka 345
Výška 30
Průměr 20
Nosnosti 106
Rychlosti (Y)
OZNAČOVÁNÍ

E

C

072dB

275/35 ZR21 (103Y) XL MO1
Šířka 275
Výška 35
Průměr 21
Nosnosti 103
Rychlosti (Y)
Homologovány pouze pro značku MERCEDES SL65 AMG
OZNAČOVÁNÍ

E

E

071dB

315/30 ZR21 (105Y) XL MO1
Šířka 315
Výška 30
Průměr 21
Nosnosti 105
Rychlosti (Y)
Homologovány pouze pro značku MERCEDES SL65 AMG
OZNAČOVÁNÍ

E

E

073dB

325/30 ZR21 (108Y) XL N2
Šířka 325
Výška 30
Průměr 21
Nosnosti 108
Rychlosti (Y)
Homologovány pro značku PORSCHE
OZNAČOVÁNÍ

E

C

073dB

ZÁKONNÁ USTANOVENÍ

(*)Ve srovnání s předchozí generací MICHELIN Pilot Sport Cup+. Interní testy uskutečněné v roce 2013 na trati Jerez u pneumatik 235/35 ZR 19 namontovaných na Porsche GT3 997.
(**)Test uskutečněný na pneumatikách MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generace), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generace) a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 u rozměru 235/35 ZR 19, s tlakem huštění 2,3 barů (33 psi), na 3mm vodním filmu, při teplotě 26 °C, v rychlosti 80 km/h a 110 km/h. Interní test technologického centra Michelin v Ladoux v roce 2013.

 

DOPORUČENÍ OHLEDNĚ UŽÍVÁNÍ

 

• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je pneumatika typu semi-slick uzpůsobená speciálně pro užití na SUCHÝCH tratích, zatímco její nová verze, pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R, byla vyvinutá pro extrémní jízdu na SUCHÉ závodní trati.

Na mokré trati či silnici se u všech semi-slick pneumatik vyskytuje zvýšené riziko aquaplaningu, zvláště pak v okamžiku, kdy jsou již částečně opotřebené. V takových situacích proto uzpůsobte svůj jízdní styl tím, že snížíte rychlost a zapojíte bezpečnostní a asistenční systémy vozidla.

Pneumatika zároveň splňuje zákonné požadavky pro užití na dálnicích a veřejných komunikacích v těch zemích, ve kterých je prodávána.

 

• Pro optimální ovladatelnost na trati i na silnici Michelin důrazně doporučuje montáž sady 4 pneumatik.

 

 

UŽITÍ NA SILNICI

 

• Dodržujte tlak huštění doporučený výrobcem vozidla.

 

 

UŽITÍ NA TRATI

 

• ZÁKLADNÍ INFORMACE

• Při užití pneumatik na trati vždy začínejte s tlakem huštění doporučeným pro SILNIČNÍ UŽITÍ, při němž se pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 postupně zahřejí.

• Po několika kolech tlak vzduchu v pneumatikách zkontrolujte a upravte jej na ideální provozní hodnotu.

• Vždy zkontrolujte stav pneumatik z hlediska opotřebení a případného poškození.

 

• ZAHŘÁTÉ PNEUMATIKY

• Ideální provozní hodnota tlaku vzduchu v zahřátých pneumatikách MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je mezi 2,3 baru (33 psi) a 2,7 baru (39 psi), v závislosti na modelu vozidla a povaze trati.

• Nicméně některé modely vozidel potřebují u zahřátých pneumatik hodnotu tlaku huštění vyšší než 2,7 baru (39 psi).

 

• STUDENÉ PNEUMATIKY

• Nikdy nejezděte s pneumatikami, jejichž hodnota tlaku huštění je za studena nižší než 1,9 baru (28 psi).

• Aby se optimalizovala životnost pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, Michelin důrazně doporučuje udržovat minimální tlak huštění mezi 2 bary (29 psi) a 2,4 baru (35 psi).

 

• UPOZORNĚNÍ

• Pravidelně kontrolujte zbývající hloubku dezénu (minimálně 1,6 mm) a vždy se ujistěte, že pneumatika není poškozená.

• Pravidelně kontrolujte vnější bočnice: v případě, že zaznamenáte jakékoliv známky opotřebení, jako je například zmizení značení na bočnici, může to znamenat, že pneumatika jezdí s PŘÍLIŠ NÍZKÝM tlakem huštění. V takové situaci zvyšte jeho hodnotu minimálně o 0,2 baru (3 psi), aby se zvýšila přilnavost a životnost pneumatiky.

• Nejlepší výkony z hlediska přilnavosti zajišťuje při kontaktu s povrchem běhoun, nikoliv bočnice.

 

PO UŽITÍ NA TRATI

• Vždy po užití pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na trati zkontrolujte zbývající hloubku jejich dezénu, která musí být minimálně 1,6 mm, a ujistěte se, že se na běhounu nenachází žádné poškození. 

• Než se z tratě vrátíte na silnici, ujistěte se, že pneumatiky vychladly, a upravte jejich tlak huštění na hodnotu doporučenou výrobcem vozidla pro jízdu na silnici.

• Nezapomeňte ve svém vozidle znovu aktivovat všechny elektronické bezpečnostní a asistenční systémy, stejně jako znovu zapojit systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách.

 

SKLADOVÁNÍ

• Pokud nejsou pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 delší dobu používány, demontujte je z vozidla (namontované na ráfcích) a při skladování snižte jejich tlak huštění na polovinu jeho normální hodnoty.  

• Pneumatiky skladujte na čistém, suchém místě, mimo dosah přímého slunečního záření a zdroje ozónu (elektrické nástroje a materiály/chemikálie) při teplotě vyšší než 0 °C, v souladu s informacemi, které Michelin uvádí v technické dokumentaci nebo na internetových stránkách.

• NEpoužívejte a NEskladujte pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 při okolní teplotě nižší než -10 °C, ani s nimi v takových podmínkách NEmanipulujte.

• Při nízkých teplotách se mohou zhoršit fyzikálně-chemické vlastnosti jednotlivých složek pneumatiky, následkem čehož mohou být snížené výkony pneumatiky či praskání nebo poškození pryže.

 

KONTROLA STAVU PNEUMATIK

• Nikdy nepoužívejte pneumatiku, která je na bočnicích či běhounu popraskaná či jinak poškozená. V případě pochybností se obraťte na technicko-obchodního zástupce Michelinu.

• Pokud jsou pneumatiky dlouhodobě užívány na závodních okruzích intenzivním způsobem, mějte prosím na paměti, že může dojít k jejich poškození či k poškození jejich kostry v důsledku pravidelného kontaktu s hranami jednotlivých úseků trati.

• Po každé jízdě na trati a před každou novou jízdou na trati se doporučuje provést vizuální kontrolu stavu pneumatik.

• V případě intenzivnějšího kontaktu s hranami jednotlivých úseků trati (nebo po vypadnutí z trati) se doporučuje zkontrolovat vnitřní část pneumatiky a soudržnost její stavby. Z tohoto důvodu je třeba pneumatiku demontovat a nechat ji zkontrolovat odborníkem, který vyloučí případné poškození vnější i vnitřní části pneumatiky.

 

NASTAVENÍ GEOMETRIE (např. odklon kola, celková sbíhavost/rozbíhavost kol)

• Před jízdou na trati může být upraveno nastavení geometrie podvozku vozidla, zejména úhel odklonu kol. Optimalizací kontaktní plochy mezi pneumatikou a povrchem se dosáhne vyšší rychlosti a přilnavosti v zatáčkách a zároveň se sníží míra opotřebení vnějšího ramene pneumatiky.

• Pro optimální výsledky na trati by měl být úhel odklonu kola nastavený mezi -1,5° a -3°, v závislosti na povaze trati a typu vozidla. Záporný úhel odklonu kola NESMÍ nikdy přesáhnout -4°.

• Hodnota odklonu kola při jízdě na silnici musí být upravena podle doporučení výrobce vozidla. Jen tak může být zaručena dobrá ovladatelnost a správné jízdní vlastnosti jak vozidla, tak pneumatiky.

 

 

Doplňující informace pro užití pneumatiky MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R

• Pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R je speciální pneumatika pro extrémní jízdu na suchém povrchu, která – stejně jako závodní pneumatiky –  potřebuje zahřívací fázi, která zajistí její optimální výkony.

 

Na užívání pneumatiky MICHELIN Pilot Sup 2R se vztahují speciální pravidla. Informace týkající se specifického užití produktu naleznete zde.

 

Napište nám