(1) Brzdění na suchém povrchu – Testy brzdných vlastností na suchém povrchu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací TÜV SÜD Product Service v srpnu až září 2018 a říjnu 2019 až dubnu 2020 a testy brzdných vlastností na suchém povrchu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací APPLUS IDIADA v říjnu 2020 na pneumatikách s rozměrem 235/60 R 18, které byly obuté na vozidle AUDI Q5 brzdícím z rychlosti 80 km/h do rychlosti 20 km/h. Testy porovnávaly pneumatiku MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (93,2 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (96,6 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (96,4 %), PIRELLI SCORPION VERDE (92,3 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (94,9 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,5 %).
(2) Brzdění na mokrém povrchu (nová pneumatika) – Testy brzdných vlastností na mokrém povrchu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací TÜV SÜD Product Service v srpnu až září 2018 a říjnu 2019 až dubnu 2020 a testy brzdných vlastností na mokrém povrchu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací APPLUS IDIADA v říjnu 2020 na pneumatikách s rozměrem 235/60 R 18, které byly obuté na vozidle AUDI Q5 brzdícím z rychlosti 80 km/h do rychlosti 20 km/h. Testy porovnávaly pneumatiku MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (85,6 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (93,8 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (89,4 %), PIRELLI SCORPION VERDE (90,3 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (92,2 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,9 %).
(3) Brzdění na mokrém povrchu (opotřebená pneumatika) – Testy brzdných vlastností opotřebených pneumatik* na mokrém povrchu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací TÜV SÜD Product Service v srpnu až září 2018 a říjnu 2019 až dubnu 2020 a testy brzdných vlastností opotřebených pneumatik* na mokrém povrchu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací APPLUS IDIADA v říjnu 2020 na pneumatikách s rozměrem 235/60 R 18, které byly obuté na vozidle AUDI Q5 brzdícím z rychlosti 80 km/h do rychlosti 20 km/h. Testy porovnávaly pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (86 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (88,6 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (85,9 %), PIRELLI SCORPION VERDE (90,7 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (96,2 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (90,6 %). * Pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f.
(4) Kilometrová životnost – Testy životnosti uskutečněné na žádost společnosti Michelin testovacím centrem DEKRA v srpnu až září 2018, říjnu 2019 a září a říjnu 2020 na pneumatikách s rozměrem 235/60 R18 obutých na vozidle HYUNDAI SANTA FE CRDI. Testy porovnávaly pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (80,8 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (73,1 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (82,4 %), PIRELLI SCORPION VERDE (69,6 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (67,3 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (95,2 %). Test životnosti v průměrném reálném užití (D50) a s odhadovanou životností při hloubce běhounu 1,6 mm.
(5) Oceňovaná – Vyvinutá ve spolupráci s předními výrobci vozidel: AMG, BMW, Genesis, Land Rover, Mercedes a Volvo.