(1) Vysoká rychlost – V souladu s rychlostními limity na dálnici předepsanými silničním zákonem.
(2) Tuhost v zatáčkách – Interní studie tuhosti v zatáčkách uskutečněná na stroji v říjnu 2020 na pneumatikách s rozměrem 255/45 R19, která porovnávala pneumatiky MICHELIN Pilot Sport EV (115 %) s pneumatikami MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (100 %).
(3) Přilnavost na mokrém povrchu – MICHELIN Pilot Sport EV spadá z hlediska přilnavosti na mokru do evropské klasifikační třídy „B“.
(4) Přilnavost na mokrém povrchu, když je opotřebená – Jak nová, tak opotřebená pneumatika MICHELIN Pilot Sport EV, rozměr 255/45 R19, pro
kazuje přilnavost na mokrém povrchu nad limitem evropského nařízení R117. Pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f.
(5) Spotřeba paliva - MICHELIN Pilot Sport EV spadá z hlediska spotřeby energie do evropské klasifikační třídy „B“.
(6) Delší dojezd baterie u vysokovýkonných elektrických vozidel - Interní studie valivého odporu uskutečněná v říjnu 2020 na pneumatikách s rozměrem 255/45 R19, která porovnávala pneumatiky MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) s pneumatikami MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8 kg/t). U elektrického vozidla s hmotností 2151 kg a dojezdem 540 km vede snížení valivého odporu o 2,1 kg/t k prodloužení dojezdu o více než 60 km, tedy o 10 % vzhledem k původnímu dojezdu.
(7) Hlučnost – Studie vnitřní hlučnosti uskutečněná Michelinem v roce 2016 na pneumatikách s rozměrem 245/45 R19 obutých na vozidle KIA Cadenza. Naměřená hlučnost v rozpětí 170 Hz–230 Hz. Výsledky se mohou lišit v závislosti na vozidle, řadě a rozměru pneumatik, rychlosti a jízdních podmínkách.