(1) Brzdění za mokra: Brzdění za mokra, když je nová a opotřebená: Externí testy uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací TÜV SÜD Product Service v červenci 2024 v podmínkách s nízkou přilnavostí na pneumatikách s rozměrem 205/55 R16 91V obutých na vozidle VW Golf 8, brzdícím z rychlosti 80 km/h na 20 km/h, které porovnávaly pneumatiku MICHELIN Primacy 5 (nová: 100 % - opotřebená: 100 %) s pneumatikou MICHELIN Primacy 4+ (nová: 91,4 % - opotřebená 99,2 %). Opotřebenými pneumatikami se rozumí pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f).
(2) Brzdění za mokra: Opotřebenými pneumatikami se rozumí pneumatiky opotřebené na stroji (broušené) do hloubky indikátoru opotřebení, v souladu s evropským nařízením ECE R30r03f). Jak nová, tak opotřebená pneumatika MICHELIN Primacy 5, rozměr 205/55 R16 91V, prokazuje přilnavost na mokrém povrchu nad limitem evropského nařízení R117.
(3) Životnost: Externí testy uskutečněné na žádost společnosti Michelin testovacím centrem DEKRA v červenci 2024 na pneumatikách s rozměrem 235/45 R18 98W&Y obutých na vozidle Tesla Model 3, které porovnávaly pneumatiku MICHELIN Primacy 5 (100 %) s pneumatikou MICHELIN Primacy 4+ (82 %).
(4) Palivová účinnost: Testy valivého odporu uskutečněné na žádost společnosti Michelin organizací TÜV SÜD Product Service v červnu 2024 na pneumatikách s rozměrem 205/55 R16 91V, které porovnávaly pneumatiku MICHELIN Primacy 5 (100 %) s pneumatikou MICHELIN Primacy 4+ (94,7 %).