(1) Testy valivého odporu – Testy valivého odporu, které na žádost společnosti Michelin uskutečnila v červnu (nové) a v srpnu (opotřebené broušením do zbývající hloubky 2 mm) 2020 společnost Applus Idiada u pneumatik s rozměrem 205/55 R16 91V. Testy prováděné na stroji porovnávaly pneumatiku MICHELIN e.PRIMACY (nová: 5,58 kg/t & opotřebená: 5,13 kg/t) s pneumatikami MICHELIN PRIMACY 4 (nová: 7,74 kg/t & opotřebená: 6,25 kg/t); BRIDGESTONE TURANZA T005 (nová: 7,17 kg/t & opotřebená: 5,81 kg/t); CONTINENTAL ECOCONTACT 6 (nová: 6,39 kg/t & opotřebená: 5,49 kg/t); CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 (nová: 8,93 kg/t & opotřebená: 6,94 kg/t); DUNLOP BLURESPONSE (nová: 7,97 kg/t & opotřebená: 5,54 kg/t); GOODYEAR EFFICIENT GRIP 2 (nová: 7,01 kg/t & opotřebená: 5,38 kg/t); PIRELLI CINTURATO P7 BLUE (nová: 6,96 kg/t & opotřebená: 6,30 kg/t); PIRELLI CINTURATO P7 (nová: 8,79 kg/t & opotřebená: 6,97 kg/t).
(2) Větší úspory paliva – Po celou dobu užívání má pneumatika MICHELIN e·Primacy v průměru o 1,5 kg/t nižší valivý odpor než konkurenční pneumatiky, což odpovídá úspoře na palivu až 80 €. Tento výtěžek představuje až 174 kg emisí C02 nevypuštěných do ovzduší. Výtěžky z užívání pneumatik se vypočítávají z průměrných dat nových a broušením opotřebených (se zbývající hloubkou 2 mm) pneumatik, aby se zohlednil výkon v reálném čase. Všechny výtěžky se vypočítávají na základě ujeté vzdálenosti 35 000 km a ceně paliva 1,46 €/l (https://ec.europa.eu/energy/data-analysis/weekly-oil-bulletin_en 6/1/2020 data z 10 klíčových zemí pro pohyb motorových vozidel v celonárodním i mezinárodním měřítku; https://ec.europa.eu/eurostat/web/transport/data/database). Skutečná spotřeba paliva a úspory nákladů se mohou lišit v závislosti na jízdním stylu, vozidle a tlaku huštění pneumatik.
(3) Delší dojezd baterie a snížení emisí CO2 – Když je nová, má pneumatika MICHELIN e·PRIMACY v průměru o 2 kg/t nižší valivý odpor než konkurenční pneumatiky, což odpovídá snížení spotřeby paliva až o 0,21 l /100 km, tedy snížení emisí C02 až o 5 g u vozidla VW Golf 7 1,5 TSI nebo prodloužení dojezdu o 7 % u vozidla VW e.Golf.
(4) Zdroj: Studie Michelin, 2008: 2008-01-0154 – Studie „Reducing Tire Rolling Resistance to Save Fuel and Lower Emissions“ od autorů Jerome Barrand a Jason Bokar, strana 4: „V průměru lze předpokládat, že 1 nádrž paliva z 5 je u osobních vozidel spotřebována pneumatikami“.
(5) Interní studie Michelin, 23. 11. 2020: průměrný úbytek hmotnosti pneumatik vážený objemem mezi lety 2015 a 2020, „… kromě toho Michelin snížil emise jemných částic o 5 %“.
(6) Zpráva ADAC, prosinec 2021, „Tyre abrasion: wear and burden on the environment“, strana 2: průměrné opotřebení pneumatik (g/1000 km): Michelin 90 v porovnání s průměrem konkurenčních pneumatik Vredestein 100, Goodyear 109, Falken 114, Hankook 118, Dunlop 119, Semperit 119, Toyo 119, Kumho 120, Sava 120, Continental 126, Maxxis 128, Bridgestone 130, Nokian 134, Pirelli 134. „Pneumatiky Michelin vykázaly nižší míru oděru než její konkurenti, přibližně o 30 %“.